maandag 27 maart 2017

Einde reeksen!

De start van de lente geeft zin om alles netjes, ordelijk en proper te maken in de winkel. In de bakstenen winkel en online vind je einde reeksen en laatste bolletjes van een verfbad met kortingen tot 50%

Wat ligt er allemaal tussen
- Borgo de pazzi Tweed, deze blijft in onze assortiment en zal in augustus terug op stock zijn alleen is er een groot verschil tussen de verschillende verfbaden daarom de laatste bolletjes van oude verfbaden met korting te koop. Ik maakte er al eens een truitje voor Ferre in. Het patroontje kan je vinden in Boven de wolken 3.


- Sandnesgarn Merinoull: een mooie merino voor breinaalden nr 4 of 4,5 (superwash en 100% merino).

- Sandnesgarn Line: hopelijk volgende zomer terug in het assortiment! patroontjes voor deze wol vind je in Boven de wolken 1 en 4.






- Debbie bliss Roma voor breinaalden nr. 12, opruiming oude verfbaden

- Debbie bliss Paloma, opruiming oude verfbaden

- Moya Bulky Plush, deze dikke katoen te breien met breinaalden nr. 8 verlaat ons assortiment. Ik maakte in Boven de wolken 1 een babydekentje met deze wol. Ik gebruikte hiervoor 2 bolletjes van elke kleur.




- Owl van Quince and co, laatste bolletjes van een verfbad

- Kestrel, 100% linnen van Quince and co te breien met breinaalden nr. 7. Ik maakte al een tanktop in deze wol. Het patroontje staat in Boven de Wolken 1.
ik gebruikte voor de S 4 bolletjes van 50 gr.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten